Stänger ner för en stund framöver

Våran data är gammal. Han laddar alldelles för länge och är otroligt seg.

Jag samlar ihop pengar så jag kan köpa en ny data till mig själv så jag kan sitta och klistra och kleta framför den. Men just nu kan jag inte sitta och redigera bilder så jag måste nog stänga ner tills jag fått den där datan och kan göra den här bloggen mer aktiv och rolig.

Just nu har jag ingen design, inga bilder eller nåt roligt med bloggen. Så jag lägger ner en stund. Jag loovar at den kommer upp igen och då kommer jag informera stort om det för då sätter jag igång på riktigt. Det kanske kommer ta en månad eller två. Mer eller mindre. Men bloggen kommer startas igen.

På återseende.

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0