Reklam

Hej! Vill ni att jag ska göra lite "reklam" för eran blogg? Jag kan fixa länkar till eran blogg! bara skriv era bloggnamn vid kommentarerna så fixar jag det!

Kontakta mig på [email protected]

Header

Har försökt fixa headern nu men nåt är knas, vet inte om man ser den eller inte. Jag ser den inte men det gör tydligen bara vissa...

Iaf, det står mellan dem här nu :


Den här som är ganska somrig ...



Och den här som är ganska tuff !

It´s up to you now ...

Kontakta mig på [email protected]

Splash Swimwear !

Som  ni ser på rubriken så handla detta om Splash Swimwears snygga bikinis ! Denna bikini är Dagens tips och jag tyckte väldigt mycket om den !
Dagens tips
Dagens tips
Överdelen kostar 14 sd
underdelen kostar 10 sd
totalsumma=24 stardollars.

Men jag köpte den aldrig, jag har en liten noja att alltid oroa mig över mina stardollars. Haha jag blir nervös att alla mina pengar tar slut så fort jag kommer under 100 sd.



Men fin var den :)

Kontakta mig på [email protected]

Eventuell header

Detta kanske blir min första header, problemet är bara ... jag fattar inte hur jag får upp den så den syns ! Suck, kommentera om ni vill hjälpa mig ! Please do !



Whatcha think? coment pleaseeeee!!

Varför funkar det inte?

Jag har försökt att kopiera länken på stardoll där det står att man kan kopiera och sen klistra in på sidan men det går inte!!  Suuuuuurt .....

This is why I´m hot !

Haha nej men det här är en bild från mitt första pary, smmar party faktiskt ;) då såg jag ut såhär, kommer ihåg jag var så himla glad med sminkninge då!

 

Och sen så såg jag ut såhär på ett utav rock_me´s partyn ett poolparty!

Är inte helt nöjd med att man ser behån under.. hmpf !

Men såhär såg man ut på ett lite mer fashionparty !

Sen i efterhand ser man hur sminket låg, gud vad sur man blev då!  Jag menar kolla ögonskuggan !

 

 

Alla bilderna är tagna från parties från stardoll, ni har ingen lov att kopiera material från bloggen.

Kontakta mig på [email protected]




Min stardollblogg

För alla er som är medlemmar på stardoll, ni har klickat fram er till emplans blogg !
Detta konto skapades för att jag vill visa hur jag tycker och tänker om stardoll. Vad jag tycker är bra, och vad jag tycker är mindre bra. Här uttrycker jag mig i min egna lilla bubbla. Jag blir överlycklig om många av er besöker bloggen. Det spelar ingen roll om ni är två eller tvåhundra. Jag vill bara ha bekantskaper. Så feel free att kommentera och bli min vän inne på stardoll !

Senare under min bloggperiod kommer jag försöka fixa lite mer roliga saker, men mer om det sen !

Mitt Konto.
Emplan kontot inne på stardoll startades 30:e December 2007, det vill säga sex dagar efter Julafton. Idag då jag skriver detta har jag 3447 starpoints så det är snart dags för ny starpointbeläning då jag kommer upp i 3500 starpoints, jippi ! Jag tycker inte om Play&Earn så mycket men när man vill ha stardollars är det bäst att arbeta på ! Jag är inte alltid superstar och när jag väl blir det måste jag fråga mamma först ! Det är nämligen hon som betalar för kalaset.


Klubbar.

Emplan har också två klubbar inne på stardoll, SweStarpointing och SweTwilight. I SweStarpointing disskuterar vi starpoints och hur man tjänar mer av dem. Klubben är nystartad och har därför inte så många medlemmar, om du är svensk är det bara att besöka och joina ! Just nu pågår en värvningstävling i SweStarpointing som ni gärna får delta i!
Sen SweTwilight är en klubb jag ägt i ett tag nu. Vi snackar såklart Twilight. Twilight tycker många är uttjatad men inte vi som är helt fast i serien.  Bella och Edwards omöjliga kärlek kanske låter som en vanlig B-film men den är underbar! Speciellt om man läst böckerna. Där pågår också en tävling, en dikttävling faktiskt. Där skriver man en dikt om vad man gillar, finast dikt vinner !
Jag är inte medlem i så många klubbar eftersom jag tycker det är oerhört jobbigt med alla nyhetsbrev som man jämt får, men är det en klubb som verkligen är aktiv och kul så gillar jag det !
Jag är manager i klubben GossipGirls0525 som är en engelsk klubb som drivs av BabyHawkins
Klubbarna jag är medlem i är:
OnLy..GiRls. som drivs av ..emmiizz..
AbsolutSwe som drivs av tussann (och som är den näst största svenska klubben)
Twilight_sweden som drivs av Pauo-Watson
Wampire.Eyes som drivs av rock_me
Effect som också drivs av tussann
Jonas_Brother som drivs av amina_ashley
Klubben.Allt som drivs av __Barbie.Girl__

Suite, Medoll och Design.

Min suite består av fyra rum nu men när jag är superstar brukar jag oftast ha ca 8 rum. Inreda är inte något jag tycker är jättekul. Jag tycker det tar lång tid och sen så är jag inte så kreativ... Medollen ändrar jag flera gånger varje dag, fast i slutändan kan den se nästan likadan ut. Design däremot är jag -ursäkta uttrycket- shitdålig på.  Så om nån vill hjälpa mig att designa min blogg så kobtakta mig gärna på [email protected] där vi kan disskutera ämnet. Jag belönar genom att ge gåvor !


Gäsbok, Starblog, Album och Scenerys.

I min gästbok skriver oftast folk om de har rea, eftersom jag frågar de om de har det via BroadCast där jag oftast skriver och undrar om nån har twilight rea på gång. I starblogen skriver jag oftast inte mycket alls. Kan hända att man slänger in nåt inlägg man kan tycka är kul. Albumet inreder jag lite eftersom, typ när jag har tid eller har kommit på en ruggigt bra ide´. Scenerys Älskar jag att göra, jag fotar väldigt mycket inne på parties så därför har jag väldigt många bilder. Scenerys gör jag lite hursomhelst med.

Mina Bästa Vänner.

Är rock_me , makeup_93 , malin_97 , TussanLover , Missem1 ,  __Barbie.Girl__ . Eftersom jag inte är superstar just nu så står resten utav mina 6 bästa vänner på PartyPeolpe listan. Men ni är fortfarande mina bästisar !

Parties

Jag älskar parties ! När jag var superstar hade jag parties hela tiden ! Jag ville fixa ett party med namnet "En Midsommarnattsdröm" men dagen då mitt superstar tog slut var dagen innan Midsommarafton... Men åh så kul det är att träffa vänner och mingla.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Just nu är det allt jag har att skriva om mig men det kommer komma mer!

Om ni vill veta mer om mig personligen kan ni kolla in bloggen
empolis.blogg.se min IRL blogg

För kontakt med mig angående stardoll [email protected]



Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0