Fyller 13 imorgon! :D

Yes! Äntligen dagen innan den stora dagen!! Ska bli så kul att äntligen bli tonåring! Såklart ska emplan bli lite extra stajlad och förhoppningsvis superstar. Åååååh! Jag kan knappt bärga mig :S

Jag är hos min syster i Uppsala just nu så jag har inte den bästa utav datorer direkt .. så jag har inte varit inne på stardoll allt för mycket eftersom den inte riktigt pallar trycket. Men lite har jag fått reda på i alla fall. Stacy Ferguson går att stajla nu . Hennes 4:e docka till och med. Jag och min mamma är jättefans av henne, vi baraälskar hennes stämma. Youtube:a och hör själva! Hon är gryyyyyyym.

Jag måste nog sätta igång med lite städning strax. Drar till STHLM om några timmar.

Kontakta mig på [email protected]

P:S Var inte rädda att lämna en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0