Undersökning : StardollChatten

Hej! Jag har frågat runt lite människor om vad de tycker om stardollchatten. Jag själv är inge vidare fan av den. Ibland när man skriver så hoppar texten eller så kommer den helt enkelt inte fram.

Detta lilla projekt har jag hållit på med i några veckor. Såhär svarade ni på min fråga:

Hej!
Jag gör en undersökning i min blogg (emplan.webblogg.se) och undrar en grej som jag gärna skulle vilja att ni svara på. Gillar du eller gillar du inte stardollchatten och varför? Mejla tillbaka ditt svar så fort som möjligt tack!

Ditt namn kommer synas på bloggen om ni väljer att svara. Tack på förhand, kram emplan.

Makeup_93 svarade:

Hajj:)
Jag chattar inte så mkt här på stardoll, kanske inte är den bästa att fråga, men här får du iaf veta vad jag tycker:)

Man kan väl inte välja om man ska vara offline eller online på chatten? De är dåligt isf, ibland är man ju bara inne för att göra andra saker.tycker oxå det var bättre förut när man kunde se direkt vilka som var online (även om just det inte gör så jättemkt). Chatten kan, precis som partyerna, vara "slöa" (på alla datore*, **erallt. Det beror inte på att det är fel på datorn). Ibland blir det så att båda skriver saker till varandra, men det kommer inte fram. man ser bara vad man själv har skrivit, inte bra!
Annars tycker jag iaf att det är jättebra att det finns en chatt på stardoll iaf:)

TussannLover svarade:

Tycker den är onödig. Har inte riktigt förstått vitsen med det hela ^^

Heinna svarade:

Nej, jag gillar inte stardollchatten den är bara irriterande... nu förstår jag mig ändå itne på den....! xD

Magdalena.7 svarade:

Hejj! jag tycker att den är helt okej,.darför att det är bra och man vill chatta istället för att skicka mejl! :P


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7 personer svarade angående detta.

1 person tyckte chatten var bra

6 personer tyckte chatten var dålig

som ni då ser så är chatten inte så populär. Ni får mycket gärna kommentera vad ni själva tycker och tänker om chatten.

Kram på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0