Haha, saknat mig?

Hej och sorry för riktigt usel uppdatering. Men ja, så kan det vara ibland när man heter emplan. Inte för att jag heter emplan på riktigt, åh vad jag krånglar till det xD. Iaf, stardoll är fortfarande aktuellt enligt mig men vart finns tiden? Får liksom stänga ute mig från världen bara för att kunna spela lite inne på sajten.

Anyways, jag är faktiskt väldigt glad över att mina starpoints bara blir fler och fler. Får upp till 10 starpoints varje dag nu. Om ni vill veta hur ni fixar dem, kolla in min klubb SweStarpointing. Där ska jag skriva hur ni gör. Bloggen har börjat få upp till 4 besökare. Det är nu ni ska hurra och gratta! Jag är väldigt glad att det finns några som besöker denna här sidan. Men var inte rädda att lämna kommentarer, jag älskar det verkligen! Tack för att ni besöker bloggen kära ni.

Jag tror inte det finns många som missat att stardoll har gjort om sin hemsida. Jag tycker den funkar superbra! Det tog bara några timmar för mig och sen kunde jag stardoll ut och in. På dem sidorna jag kollar på det vill säga :)

Stardesing håller jag på med för nu:et. Jag tycker det är kul att fixa och trixa med färg och tyger. Mönster framför allt.  Om ni är intresserade av nått jag gör så kontakta mig gärna, jag blir bara glad. Ni vet juh hur man når mig (Emplan) .

Jag såg Eclipse igår, superbra var den. Mer om det i min klubb SweTwilight.

Kontakta mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0