4000 starpoints! Here I come!

YES YES YES! Äntligen 3500 starpoints, jag har fått en liten (eller ganska stor) elefant och en ny frisyr, bild nedan.

Flying Elephant

finns att köpa i Suite Shopen!

Hair

finns att hämta i MeDoll Editor!

Elefanten kostar 15 sd. Jag tycker det är ett ganska stort pris .. jag har juh råd men 15? Naej, 9 kanske . Ni kanske tycker jag är snål och jag ska inte ljuga. Jag är snål.

Jag har iaf på mig frisyren, men eftersom jag inte vet hur man liksom "fotar" sig själv så kan jag inte lägga upp bilden. Så ni får titta inne på stardoll helt enkelt :)

Det känns som om Torn Ugglan har varit med som utrotningshotade djur waay för länge. Längtar tills nästa gulliga djur finns att adoptera. :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0