2 DKNY PLAGG

Hej hopp! Rotade runt i min garderob efter DKNY , liksom sagt hittade jag två plagg. Vet inte från vilket år eller hur mycket de är värda idag. Men kanske värt det ändå? Jag kan sälja båda plaggen :) kolla om det är något du vill ha och kan buda på.

Vi kan bara hoppas på att bilden kommer upp så ni kan se :) annars kan ni alltid kolla i min suite.

Ok, det gick inte (dumma bajskorv :P)

Ni får helt enkelt ta och kolla in suiten, kläderna finns i rummet som min medoll är i så det ska inte bli allt för svårt att hitta :)

Ni kan buda här i bloggen :)

(Btw, klädesplaggen är Twill Colorblock Dress som jag börjar budningen på 50 sd (eftersom jag inte vet hur mycket dom är värda idag) och Big Black Wool Scarf som jag börjar budningen på 30 sd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0